niedziela, 30 maja 2010

Notka zastępcza czyli "Wajdale". Odcinek 1 - Szalik.

Było o czym pisać. Po pierwszej części wywiadu Jarosława Kaczyńskiego napisałem ? Po drugiej ? Przy trzeciej ? Po wywiadzie dla Rzepy ? Gdy przeczytałem komentarz Pawła Poncyliusza o tym, że sytuacja się zmieniła, aż wyjrzałem przez okno. Zacząłem sobie czytać, ostatnie numery Arcanów. Polecam.

O! Za Igora On the Other Hand Janke decyzję podjęła kobieta. To trochę obciach, że baba zrzuca z trzepaka. Jak się siedzi tyle lat na siedzieć trzepaku można sobie odgnieść co nieco. Choć, on the other hand, trzaska koszula, tu z Czerskiej kula, po Wanat blizna.

Obraz rozkładającego się suwerenności państwa jest na tyle nieestetyczny, że trudno opisać go słowami. Trzeba mieć stalowe nerwy, żeby nie bluznąć. Odechciało mi się pisać.

Z musu zacząłem bawić się zdjęciami. Tak naprawdę nie lubię fotografii cyfrowej. Kłamie, bez przerwy oszukuje. Musiałem zacząć uczyć pracować z warstwami (kiepsko mi idzie). Produktem ubocznym jest poniższy filmik. Jeżeli kogoś interesuje zapraszam.



Jaki stary taki głupi. Piszę, rzecz jasna, pro domo sua.


.

Brak komentarzy: